page_banner6

Biciclette: Re-emergenza forzata da l'epidemie glubale

P1

U "Financial Times" britannicu hà dichjaratu chì durante u periodu di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie,biciclettesò diventati u modu di trasportu preferitu per parechje persone.

Sicondu un sondaghju realizatu da u fabricatore scozzese di biciclette Suntech Bikes, circa 5,5 milioni di trasportatori in u Regnu Unitu sò disposti à sceglie e biciclette per viaghjà da è da u travagliu.

Dunque, in u Regnu Unitu, a maiò parte di l'altri imprese cummerciale sò "congelati", ma ubuttrega di biciclettehè una di e poche imprese permesse da u guvernu di cuntinuà à operare durante u bloccu.Sicondu l'ultimi dati da l'Associazione Britannica di Ciclismo, da aprile 2020, a vendita di bicicletta in u Regnu Unitu hè cresciutu finu à u 60%.

Un sondaghju di 500 impiegati chì vivenu in Tokyo da una cumpagnia d'assicuranza giapponese hà dimustratu chì dopu à a diffusione di l'epidemie, u 23% di e persone anu cuminciatu à viaghjà in bicicletta.

In Francia, e vendite di biciclette in maghju è ghjugnu 2020 anu radduppiatu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.U sicondu importatore di biciclette in Colombia hà dettu chì a vendita di bicicletta hè aumentata di 150% in lugliu.Sicondu i dati da a capitale di Bogotà, 13% di i citadini viaghjanu in bicicletta in Aostu.

Sicondu i rapporti di i media, per risponde à a dumanda crescente di u mercatu, Decathlon hà fattu cinque ordini cù fornituri cinesi.Un venditore in una tenda di bicicletta in u centru di Bruxelles hà dettu chìbicicletta cineseI marchi sò assai populari è anu da esse rimpiazzati constantemente.

"U numaru di ciclisti hè aumentatu significativamente, chì mostra chì e persone cambianu u so cumpurtamentu di viaghju per a sicurità".disse Duncan Dollymore, u capu di Cycling UK.I guverni lucali devenu piglià azzione immediata per sviluppà piste di bicicletta è infrastrutture tempuranee per fà a bicicletta ancu megliu.Sicurezza.

In fatti, parechji guverni anu publicatu pulitiche currispondenti.Durante u periodu di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie, i paesi europei pensanu à custruisce una lunghezza totale di 2,328 chilometri di novi piste di bicicletta.Roma pensa à custruisce 150 chilometri di piste per bicicletta;Bruxelles hà apertu a prima strada di bicicletta;

P2

Berlinu pensa à aghjunghje circa 100 000 parcheghji di bicicletta da u 2025 è ricustruisce intersezioni per assicurà a sicurità di i ciclisti;u Regnu Unitu hà spesu 225 milioni di lire per rinnuvà e strade in cità grande è mediana cum'è Londra, Oxford è Manchester per incuragisce a ghjente à cavalcà.

I paesi europei anu ancu formulatu un bilanciu supplementu di più di 1 miliardi d'euros per l'acquistu di bicicletta è sussidi di mantenimentu, a custruzzione di l'infrastruttura di bicicletta è altri prughjetti.Per esempiu, Francia hà pensatu à investisce 20 milioni d'euros in u sviluppu è di sussidi per i viaghji in bicicletta, furnisce 400 euro per persona in sussidi di trasportu per i trasportatori in bicicletta, è ancu rimbursà 50 euro per i costi di riparazione di bicicletta per persona.

U Ministeru di a Terra, l'Infrastrutture, i Trasporti è u Turismu di u Giappone hà realizatu un prughjettu per permette à e cumpagnie di sustene attivamente l'impiegati chì utilizanubicicletteper viaghjà.U Dipartimentu di a Pulizzia Metropolitana pensa à cooperà cù u guvernu giapponese è u guvernu metropolitanu di Tokyo per custruisce 100 chilometri di piste di bicicletta nantu à e linee principali di u troncu in Tokyo.

Kevin Mayne, CEO di l'Associazione Europea di l'Industria di a Bicicletta, hà dichjaratu chìbiciclettaU viaghju hè cumplettamente in linea cù u scopu di a "neutralità di u carbonu" è hè un metudu di trasportu sustenibile à emissioni zero, sicuru è efficiente;U periodu di crescita rapida di l'industria europea di a bicicletta hè previstu di cuntinuà finu à u 2030 Questu aiuterà à ottene l'ugettivi stabiliti da u "Acordu Verdi Europeu" in 2015.


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2021