page_banner6

More Bikes Lanes, More Bikes: Lezioni da a Pandemia

P3

I novi ligami di ricerca spuntanupiste ciclabiliimplementatu in Europa durante a pandemia per aumentà i livelli di bicicletta.

Veronica Penney sparte a nutizia: "L'aghjunzione di e piste di bicicletta in e strade urbane pò aumentà u numeru di ciclisti in una cità intera, micca solu in e strade cù novi corsi di bicicletta, secondu un novu studiu".

"U scupertu si aghjunghje à un corpu crescente di ricerche chì indicanu chì l'investimenti in l'infrastruttura ciclistica ponu incuragisce più persone à viaghjà.in bicicletta", aghjusta Penney.

U studiu, autore di Sebastian Kraus è Nicolas Koch è publicatu in Aprile da i Proceedings di l'Accademia Naziunale di Scienze di i Stati Uniti d'America, quantifica i so scuperti cusì: "in e cità induve l'infrastruttura di bicicletta hè stata aghjunta, u ciclismu era aumentatu finu à 48. per centu di più cà in cità chì ùn anu micca aghjustatu piste per bicicletta ".

L'effettu varieghja secondu a densità di u sviluppu è u trasportu publicu.E cità più dense è orientate à u transitu anu vistu aumenti più grandi."Parigi, chì hà implementatu u so prugramma di bike lane in anticipu è hà avutu u più grande prugramma pop-up di bike lane di qualsiasi cità in u studiu, hà avutu unu di i più grandi aumenti di piloti", secondu a spiegazione di Penney per u studiu.

L'articulu include più dettagli nantu à i risultati di u studiu, è ancu una spiegazione di a metodulugia di u studiu.Penney cunnetta ancu i risultati di u studiumobilità in biciclettacum'è un strumentu in u sforzu di riduce l'emissioni di gas di serra.

Mentre u studiu fucalizza nantu à l'Europa, vale a pena nutà chì a cità di Bogotà, Colombia, ancu l'uriginatore di Ciclovía, hè stata a prima à espansione temporaneamente l'infrastruttura di bicicletta in nome di a salute publica durante a pandemia, aprendu 76 km (47 miles) di corsi di bicicletta temporanei per riduce l'affollamentu in u trasportu publicu à principiu di marzu.L'azzioni di Bogotà per aumentàbiciclettaL'infrastruttura era unu di i primi segni più chjaru di i numerosi modi in cui e risposte di a salute publica di a pandemia interessaranu cù prublemi di pianificazione.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2021