page_banner6

Lista di cuntrollu di sicurezza in bicicletta

bicycle safety

 

Questa lista di cuntrollu hè un modu rapidu per verificà se u vostrubiciclettahè pronta per l'usu.

Se u vostrubiciclettafalla in ogni mumentu, ùn cavalcate micca è pianificate un cuntrollu di mantenimentu cù un meccanicu di bicicletta prufessiunale.

* Verificate a pressione di i pneumatici, l'allineamentu di a rota, a tensione di i raggi, è se i cuscinetti di u spindle sò stretti.

Verificate l'usura di i rimi è altri cumpunenti di rota.

* Verificate a funzione di frenu.Verificate se u manubriu, l'asta di u manubriu, u pilone di u manubriu è u manubriu sò regulati bè è intatti.

* Verificate i ligami sciolti in a catenaè chì a catena gira liberamente attraversu l'ingranaggi.

Assicuratevi chì ùn ci hè micca fatigue di metallu nantu à a manovella è chì i cavi sò operati bè è senza danni.

* Assicuratevi chì i rilasci rapidi è i bulloni sò fissati strettuè aghjustatu bè.

Sollevate ligeramente a bicicletta è lasciate per pruvà per u tremore, u tremore è a stabilità di u quadru (in particulare e cerniere è i latches di u quadru è u manicu).

*Verificate chì i pneumatici sò gonfiati bè è ùn ci hè micca usu.

*Ubiciclettadeve esse pulita è senza usura.Fighjate spots scolorite, scratch o usura, soprattuttu nantu à i pads di frenu, chì cuntattate u rim.

*Verificate chì i roti sò assicurati.Ùn deve micca slide nantu à l'asse di u hub.Allora, aduprate e vostre mani per stringhje ogni paru di raggi.

Se e tensioni di i raggi sò diffirenti, allineate a vostra rota.Infine, girate e duie roti per assicurà chì giranu lisamente, sò allineati è ùn toccanu micca i pasticci di frenu.

*Assicuratevi chì i vostri roti ùn si staccaranu,tenendu ogni estremità di a bicicletta in l'aria è chjappà a rota da sopra.

*Pruvate i vostri frenistendu nantu à a vostra bicicletta è attivendu i dui freni, è poi scuzzulate a bicicletta in avanti è in daretu.A bicicletta ùn deve micca rotulà è e pastiglie di frenu deve esse fermu in u locu.

*Assicuratevi chì i pasticci di frenu sò allinaticù u rim è verificate l'usura di i dui.


Tempu di Postu: Dec-01-2021