page_banner6

Hè u pesu se a vostra ebike importa?

ebike

Avete da pensà à cumu aduprà a vostra ebike per risponde à sta quistione.Sè avete bisognu di portà u vostruebikecun voi in u vostru uffiziu o in materia di pesu di trasportu publicu.Nimu ùn vole purtà una bicicletta di 65 lb intornu.

Sè avete bisognu di commute un pesu di longa distanza ùn pò micca impurtà tantu.A gamma è a velocità seranu assai più impurtanti.Cumu uttene più gamma è velocità da a vostra ebike?Aduprate mutori più grande è batterie chì aghjunghjenu pesu.

U più pesu tù è a vostra bicicletta avete, più energia hè a bicicletta è avete bisognu à aduprà per spustà.E cose più pesanti, più capacità di a bateria hè necessaria per andà à a stessa distanza.Peggiora andendu in muntagna induve si usa più energia.Fortunatamente, pudete duppià a capacità di e vostre batterie per solu uni pochi di libbra di batterie aghjuntu.

Se vulete usà a vostra ebike permountain bikecavalcate trail cà u piazzamentu di pisu importa assai.Un grande mutore appesu à a vostra rota posteriore o a batteria nantu à un rack sopra a rota trasversale affetterà a manipolazione di e biciclette.A vostra bicicletta ùn si senti micca equilibrata durante a guida tecnica.In questi casi, hè megliu mantene u pesu extra ebike vicinu à u centru di a bicicletta.

U video sottu mostra l'effettu o cavallu abicicletta ligera vs pesante.L'effettu hè u listessu per una ebike.L'unica diferenza hè chì u mutore di e biciclette furnisce una parte di u putere invece di u cavaliere.Più energia serà aduprata andendu in muntagna nantu à una bicicletta più pesante è cun un cavaliere più pesante.

https://youtu.be/IOuhnQGE-yY


Tempu di post: 14-Jan-2022