page_banner6

Biciclette elettriche, u "novu favuritu" di i viaghji europei

W2

L'epidemie facebiciclette elettricheun mudellu caldu

Ingressu in u 2020, a nova epidemia di a corona improvvisa hà rottu cumplettamente u "preghjudiziu stereotipatu" di l'Europei versu e biciclette elettriche.

Quandu l'epidemie hà cuminciatu à calà, i paesi europei anu ancu cuminciatu à "sbloccare" gradualmente.Per certi europei chì volenu esce, ma ùn volenu micca portà una maschera in u trasportu publicu, e biciclette elettriche sò diventate u mezzu di trasportu più adattatu.

Parechje grande cità cum'è Parigi, Berlinu è Milanu anu ancu stallatu corsi speciali per e biciclette.

I dati mostranu chì da a seconda mità di l'annu passatu,biciclette elettrichesò diventati rapidamente u veiculu di trasportu mainstream in tutta l'Europa, cù e vendite in crescita di 52%, cù vendite annuali chì righjunghjenu 4,5 milioni di unità è vendite annuali chì righjunghjenu 10 miliardi d'euros.

Frà elli, a Germania hè diventata u mercatu cù u record di vendita più brillanti in Europa.Solu in a prima mità di l'annu passatu, 1,1 milioni di biciclette elettriche sò state vendute in Germania.E vendite annuali in 2020 ghjunghjeranu à a marca di 2 milioni.

L'Olanda hà vindutu più di 550 000biciclette elettriche, classificatu secondu;Francia hè u terzu classificatu in a lista di vendita, cù un totale di 515 000 venduti l'annu passatu, un aumentu di 29% annu à l'annu;L'Italia hà classificatu quartu cù 280.000 ;U Belgio hà classificatu quintu cù 240 000 veiculi.

In marzu di questu annu, l'Organizazione Europea di Biciclette hà publicatu una serie di dati chì mostranu chì ancu dopu l'epidemie, l'onda calda dibiciclette elettricheùn hà micca mostratu segni di rallentà.Hè stimatu chì e vendite annuali di e biciclette elettriche in Europa puderanu surge da 3,7 milioni in 2019 à 17 milioni in 2030. Appena 2024, a vendita annuale di biciclette elettriche righjunghji 10 milioni.

"Forbes" crede chì: se a previsione hè precisa, u nùmeru di biciclette elettriche registrate in l'Unione Europea ogni annu serà duie volte di vitture.

In questu sensu, durante u Salone di l'Auto di Munich 2021, u presidente di u Gruppu Bosch, Volkmar Dunner, hà dettu: "L'attuale mercatu europeu di e biciclette elettriche si sviluppa rapidamente, è u tassu di crescita di questu annu hà righjuntu u 35% annu à l'annu".

W1

Grandi sussidi diventanu a forza motrice principale di vendita calda

L'Europeani s'innamoranubiciclette elettriche.In più di motivi persunali, cum'è a prutezzione di l'ambiente è ùn volenu micca portà maschere, i sussidi sò ancu un mutore maiò.

Hè capitu chì da u principiu di l'annu passatu, i guverni in tutta l'Europa anu furnitu centinaie à millaie d'euros in sussidi à i cunsumatori chì compranu veiculi elettrici.

Per esempiu, à partesi di ferraghju 2020, Chambery, a capitale di a pruvincia francese di Savoie, hà lanciatu un subsidiu di 500 euro (equivalente à un scontu) per ogni famiglia chì compra bicicletta elettrica.

Oghje, u subsidiu mediu perbiciclette elettrichein Francia hè 400 euro.

In più di a Francia, paesi cum'è a Germania, l'Italia, a Spagna, l'Olanda, l'Austria è u Belgio anu lanciatu tutti i prugrammi di suvvenzione di bicicletta elettrica simili.

In Italia, in tutte e cità cù una pupulazione di più di 50 000, i citadini chì compranu biciclette elettriche o scooters elettrichi ponu prufittà di una suvvenzione finu à u 70% di u prezzu di vendita di u veiculu (limite di 500 euro).Dopu à l'intruduzioni di a pulitica di sussidiamentu, a vuluntà di i cunsumatori italiani à cumprà e biciclette elettriche hè aumentata da un totale di 9 volte, superendu assai i britannichi 1,4 volte è i Francesi 1,2 volte.

I Paesi Bassi anu sceltu di emette direttamente un subsidiu equivalente à 30% di u prezzu di ognunubicicletta elettrica.

In cità cum'è Munich, Germania, ogni cumpagnia, carità o freelance pò uttene sussidi di u guvernu per cumprà biciclette elettriche.Frà elli, i camioni autopropulsati elettrichi ponu riceve una suvvenzione di sin'à 1 000 euro;e biciclette elettriche ponu riceve un sussidiu sin'à 500 euro.

Oghje, tedescubicicletta elettricae vendite rapprisentanu un terzu di tutte e biciclette vendute.Ùn hè maravigghiusu chì in l'ultimi dui anni, cumpagnie di vitture tedesche è cumpagnie strettamente ligati à l'industria di a fabricazione di l'automobile anu attivamente custruitu diversi tipi di biciclette elettriche.


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2021