page_banner6

Quantu pesa una bona EBike?

Quantu pesa una bona ebike?Una di e cose più cumuni di parlà quandu si vede e bicicletta hè quantu pesanu?Questu hè veru per ebikes è biciclette regulare.A risposta rapida hè chì a ebike media pesa trà 50 è 60 lbs.Ci sò ebikes chì pesanu menu di 26 lbs è quant'è 80 lbs.

ebike weight

Ebike Weight - ciò chì li face pesanti

Pesu di bicicletta

Uebike mediahè basatu annantu à una bicicletta à pedali.A maiò parte di elli sò basati nantumountain bike, biciclette ibride o biciclette cruiser.Una bona mountain bike di coda dura pesa da 28 à 31 lbs.Una parte inferiore pò pisà sin'à 35 lbs.Un quadru di carbone pò pisà uni pochi di libbra menu.Una bicicletta hibrida o una bicicletta da crociera pisarà quasi u listessu chè una bicicletta di muntagna hardtail.Una vera bicicletta di strada cù roti magre è pneumatici piserà uni pochi di chilò menu.

U pesu di e parti di ebike

A ebike media principia a vita cum'è una bicicletta regulare chì pesava circa 30 lbs.A maiò parte sò basati intornu à e biciclette convenzionali di livellu $ 300 à $ 400.Ùn sò micca basati nantu à e biciclette di livellu $ 2000 à $ 3000.

U restu di u pesu di ebike vene da u mutore d'accionamentu, batterie è controller.L'ebike media hà un mutore trà 500 è 750 watts è una batteria di 48 volt chì hè da 15 à 20 amp ora.Hè probabilmente utilizendu un mutore di hub posteriore.Fighjemu i pesi medii di sti parti.

Controller

U cuntrollu mediu di ebike pesa circa 1 libbra

Motore

U mutore mediu di ebike pesa circa 10 lbs.Un mutore di hub integratu in una rota pisarà più per via di a rota, di i pneumatici è di a ruota libera / freehub.A parte di u mutore stessu pesa circa 10 lbs dà o pigliate una libbra o 2.

Batteria

Questu hè induve entremu in l'altru grande pezzu di pesu.E batterie di ebike pesanu da 10 à 20 lbs.Una batteria di lithium 48volt 15 amp hour pesa circa 10 lbs.U pesu di una bateria hè proporzionale à a so tensione è a capacità.Una tensione più alta, una batteria di capacità più altu pisarà più.

Display, cablaggio, ecc.

I pezzi miscelanii di a vostra ebike aghjunghjeranu un altru paru di libbra.Questu include u cablaggio, a visualizazione nantu à u manubriu, u sensoru di pedale è l'interruttori di frenu.

Totale di parti di ebike

Se pigliate 10 lbs per u mutore, 10 lbs per a bateria è 5 lbs per i pezzi diversi, ci porta à 25 lbs per u pesu di pezzi di cunversione di ebike.

U pesu tutale di ebike

Quandu pigliamu a nostra bicicletta di 30 lbs è aghjunghje 25 lbs di parti di ebike à questu avemu finitu cù una ebike di 55 lb.Questu ci porta ghjustu in linea cù uebike media di trasportu / muntagnaesse vendutu oghje.

 


Tempu di post: 14-Jan-2022