page_banner6

Cumu sceglie un bonu quadru di bicicletta?

Un bonubiciclettaquadru deve scuntrà i trè cundizioni di pisu ligera, forza abbastanza è alta rigidità.Cum'è un sport di bicicletta, u quadru hè di sicuru u pesu
U più liggeru u megliu, u menu sforzu hè necessariu è u più veloce pudete cavalcà:
Forza abbastanza significa chì u quadru ùn serà micca rottu è curvatu sottu à l'equitazione d'alta forza;
A rigidità alta si riferisce à a rigidità di u quadru.A volte, un quadru cù una rigidità povira ùn pò micca avè prublemi di sicurezza, ma a forza di u quadru hè trasmessa à cavallu.
A diferenza di guida face chì u cavaliere si senti cum'èbiciclettasi trascina quand'ellu si calpesta.Ancu s'è u quadru hè abbastanza ligeru è abbastanza forte, ma a rigidità hè povira, hè sempre una cosa.
Una bicicletta di sport substandard.Trà i tipi di vitture nantu à u mercatu, i materiali di quadru chì ponu risponde à i normi di boni frames sopra citati sò: lega d'aluminiu,
Ci sò quattru tippi di fibra di carbone, alea di titaniu è azzaru di lega.

bike frame

1. Materiale d'acciaio in lega:
L'acciaio hè u materiale di quadru più tradiziunalebiciclette.Una varietà di acciai di lega muderni ponu esse aduprati in rigidità, elasticità, trasmissione è stabilità.
Boni risultati sò ottenuti.L'unicu svantaghju hè chì u pesu t di l'azzaru hè un difettu, è u pesu hè più pesante chì u numaru t di materiali.- In generale, l'acciaio in lega
U prezzu di u materiale hè relativamente prezzu.In ogni casu, u bonu prezzu di u quadru di l'azzaru fattu di l'azzaru è l'azzaru di molibdenu ùn hè micca prezzu.
U materiale pò esse paragunatu.

2. Alliage d'aluminium:
U sensu di lega d'aluminiu hè sensitivu, ligeru, più liggeru è assai rigidu, ma à u stessu tempu trasmette ancu a risposta di vibrazione di ogni puntu J in terra.
U cunfortu hè pocu sacrificatu.Relativamente economicu è ci sò parechji stili di quadru, hè una varietà chì vale a pena cumprà da tutti.

3.Fibra di carbone:
E caratteristiche di a fibra di carbone: elasticità, sensazione stabile di cavallu, continuità di crociera à longa distanza, è altu cunfortu.U svantaghju hè chì u prezzu hè assai altu, è I
A vita media di serviziu (calculata da a fabbrica) hè solu 5 o 6 anni.Ancu s'ellu ùn ci hè micca bump in u quadru in 6 anni, a so formula chimica hè sempre
E hè decompostu, è ùn hè micca cunsigliatu per i cavalieri di cuntinuà à aduprà.

4.Titanium alliage:
E caratteristiche di l'alia di titaniu sò assai simili à a cumminazzioni di l'alia d'aluminiu è a fibra di carbone.Pò avè una elasticità simile à a fibra di carbonu è pò ancu gode di l'alia d'aluminiu.
A so ligerezza è rigidità.U so puntu spiciali hè duvuta à u saltu di u coefficient di espansione, chì face impussibile di pittura nantu à a superficia metallica, ma furtunatamente l'alia di titaniu.
Ùn hè micca faciule per corrode è oxidize, è u culore hè ancu unicu.Ma u so prezzu hè ancu ineguagliatu da i primi trè.

 


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2021