page_banner6

Cumu fà una Ebike più veloce

ebike news

Modi simplici per fà a vostra e-bike più veloce

Ci hè uni pochi di cose faciuli chì pudete fà per fà u vostruebikepiù veloce chì ùn implica micca a mudificazione o i so paràmetri.

1 - Viaghjà sempre cù una bateria carica

A tensione chì a vostra bateria pruduce hè sempre u più altu quandu hè carica à 100%.Quandu a batteria si scarica, a tensione scende.Una cellula di Lithium completamente carica pruducerà 4,2 volts.À u 50% di carica pruducerà 3,6 volti è scenderà à vicinu à 3 volti quandu hè completamente scaricatu.A vostra bicicletta andrà più veloce à 4,2 volti per cellula allora da 3,6 volti per cellula.Supprimete e vostre batterie di ebike prima di cavalcà se vulete andà più veloce.

2 - Cambia i pneumatici

Se u vostrubicicletta elettricaghjuntu cù fora di strada omountain bikepneumatici, cambiallu in pneumatici di strada.I pneumatici di strada sò lisci cù una resistenza à u rollu assai più bassa.Sì avete pneumatici nodosi, scambiate cù pneumatici slick.A vostra ebike andrà più veloce postu chì ùn hà micca travagliatu contru i pneumatici.

3 - Aghjunghjite più aria à i pneumatici

Aghjunghjendu più aria à i vostri pneumatici di e-bike riducerà a so resistenza à u rollu.Aumenterà u diametru di e roti chì significa chì andate un pocu più luntanu cù ogni rotazione di rota.Questu farà u vostrubicicletta elettricaun pocu più veloce.U svantaghju hè chì a qualità di guida serà più dura.Senterete più crepe in u pavimentu.Averete ancu menu trazione da i pneumatici sopra gonfiati.

4 - Eliminate ogni limitatore di velocità

Alcune biciclette elettriche anu un limitatore di velocità cablatu chì pò esse disattivatu.Per disattivà u limitatore di velocità, disconnect stu filu.Di solitu hè unu di i fili cunnessi à u controller di velocità.Pò esse diversu per ogni ebike.Diversi culori, diverse locu, etc.. U video sottu mostra è esempiu di cumu disattivà in un tipu di ebike.Cercate a vostra bicicletta elettrica particulare per vede s'ellu ci hè un limitatore di velocità cablatu per questu.

5 - Fate chì u sensoru di velocità pensate chì andate più lentu per i mid-drives

Sì avete unebike à mid-drive, usanu un sensor di velocità di rota nantu à a rota posteriore.Facenu questu invece di misurà a vitezza attraversu u mutore chì ùn funziona micca.Ci hè uni pochi di manere di ingannà u sensoru di velocità per pensà chì a bicicletta va più lenta di ciò chì hè.

U megliu modu chì aghju vistu hè di trasfurmà u sensoru à a vostra manivela invece di a rota.A vostra manovella girarà quasi sempre più lentamente chè a vostra rota posteriore.U vostru speedometer ùn funzionerà più perchè serà basatu annantu à a vostra velocità di manovella invece di a rota.Ùn averete micca più un limitatore di velocità.


Tempu di Postu: 25-Jan-2022