page_banner6

I benefici di u ciclistu

I benefici diciclismusò quasi infinite cum'è e strade di campagna chì puderebbe esplurà prestu.Sè vo site cunsiderà piglià u ciclismu, è u pisà cù altre attività potenziali, allora simu quì per dì chì u ciclismu hè a manu a megliu opzione.

1. U CYCLING MIGLIORA U BENESSERE MENTALE

cycling 5

Un studiu di l'YMCA hà dimustratu chì e persone chì avianu un modu di vita fisicamente attivu anu un puntu di benessere 32 per centu più altu ch'è l'individui inattivi.

Ci hè parechje manere chì l'eserciziu pò rinfurzà u vostru umore: ci hè a liberazione basica di l'adrenalina è l'endorfine, è a cunfidenza mejorata chì vene da ottene cose novi (cum'è compie un sportiu o avvicinassi à quellu scopu).

Ciclismocombina l'eserciziu fisicu cù esse all'apertu è esplorendu novi punti di vista.Pudete cavalcà in solitaria - dendu u tempu di processà e preoccupazioni o preoccupazioni, o pudete cavalcà cù un gruppu chì allarga u vostru circulu suciale.

L'ex detentore di u record di l'ora Graeme Obree hà patitu di depressione in gran parte di a so vita, è ci hà dettu: "Esce è cavalcà aiuterà [e persone chì soffrenu di depressione] ... Senzaciclismu, ùn sò micca duv'ellu saria ".

2. FORZA U TU SISTEMA IMMUNITÀ IN CICLISLU

cycling 6

Questu hè particularmente pertinente durante a pandemia globale di Covid-19.

U duttore David Nieman è i so culleghi in l'Appalachian State University anu studiatu l'adulti 1000 finu à l'età di 85. Anu trovu chì l'eserciziu hà avutu grandi benefici nantu à a salute di u sistema respiratorju superiore - cusì riducendu i casi di u friddu cumuni.

Nieman hà dettu: "A ghjente pò abbattà i ghjorni malati da circa 40 per centu esercitendu aerobically in a maiò parte di i ghjorni di a settimana, mentre chì à u stessu tempu riceve parechji altri benefici per a salute ligati à l'esercitu".

U prufessore Tim Noakes, di scienze di l'eserciziu è di u sportu à l'Università di Cape Town, Sudafrica, ci dice ancu chì l'eserciziu ligeru pò migliurà u nostru sistema immune aumentendu a produzzione di proteine ​​​​essenziali è svegliate i globuli bianchi pigri.

Perchè sceglie ubicicletta?Andà in bicicletta à u travagliu pò riduce u tempu di u vostru viaghju, è vi liberate da i cunfini di autobus è treni infusi di germe.

Ci hè un ma.L'evidenza suggerisce chì immediatamente dopu un intensu eserciziu, cum'è una sessione di furmazione à intervalli, u vostru sistema immune hè abbassatu - ma una ricuperazione adattata, cum'è manghjà è dorme bè, pò aiutà à reverse.

3. U CYCLING PROMOTE A PERDIDA DI PESO

cycling 4

L'equazione simplice, quandu si tratta di perdita di pisu, hè "calorie fora deve supere calorie in".Cusì avete bisognu di creme più calori di ciò chì cunsuma per perdiri pesu.Ciclismobrucia calori: trà 400 è 1000 à l'ora, secondu l'intensità è u pesu di u cavalieri.

Di sicuru, ci sò altri fattori: a cumpusizioni di e calori chì cunsuma affetta a freccia di u vostru rifornimentu, cum'è a qualità di u vostru sonnu è, sicuru, a quantità di tempu chì passate à brusgià calori seranu influenzati da quantu ti piace. a vostra attività scelta.

Assumendu chì vi piaceciclismu, brusgiate calori.È se manghjate bè, duvete perdiri pesu.

 


Tempu di post: 09-09-2021