page_banner6

PERCHÈ SCEGLIE UNA BICICLETTA ELECTRICA ?

ebike newsCi hè una quantità di ragiuni per quessa chì un ciclista - sia principiante, espertu, o in un locu trà - puderia sceglie di cavalcà una bicicletta elettrica.Questa sezione coprerà trè di i fatturi più impurtanti da tene in mente quandu decide se una bicicletta elettrica hè adatta o micca per voi.

 

BICICLETTE ELETTRICHE RISPARMIATE TEMPO E DENARI

Sempre più, a ghjente in u mondu si rivolge à e biciclette elettriche cum'è una soluzione efficace per i so bisogni di trasportu di u ghjornu, chì ponu include viaghji cum'è viaghji da è da u travagliu o da a scola, shopping, spese brevi, o esce per u suciale. avvenimenti.

Utilizà una bicicletta elettrica per stu tipu di viaghju di ogni ghjornu pò aiutà i cavalieri à risparmià tempu è soldi in parechje manere, cumprese i seguenti:

• E biciclette elettriche permettenu à i cavalieri di risparmià u tempu usendu piste è camini di bicicletta invece di pusà in u trafficu in una vittura o aspittendu u trasportu publicu.

• Locking una bicicletta elettrica à un rack di bicicletta immediatamente davanti à a vostra destinazione hè più veloce, più prezzu è più còmuda di parcheggiare una vittura in parcheghji caru è affollati chì ponu o micca esse situatu vicinu à a vostra destinazione attuale.

• Sicondu u locu induve vive, e biciclette elettriche ponu aiutà à salvà soldi, permettendu di evità i pedaghji o altre tariffu di vittura.

• A ricaricà una bateria di bicicletta elettrica hè significativamente più prezzu di u pienu di una vittura cù benzina o di pagà per utilizà u trasportu publicu.

• I costi di riparazioni è mantenimentu generale per una bicicletta elettrica sò assai menu di i costi di mantene è riparà una vittura.

• In media, una bicicletta elettrica permette di andà assai più luntanu per assai menu soldi chè qualsiasi altra forma di trasportu.In fatti, un studiu hà truvatu chì una bicicletta elettrica pò viaghjà finu à 500 milla cù solu $ 1 - circa 100 volte più luntanu da una vittura o trasportu publicu, è 35 volte più luntanu da una vittura hibrida.


Tempu di posta: 28-Jan-2022